środa, 18 listopada 2015

[98] I know you guys!

Szeroko uśmiechnięci weszliśmy na SOR, aby przyjąć pacjentkę z nadciśnieniem, a tu bam! My zonk, ona zonk i "ja Was państwa znam! Byliście u mnie na dermatologii." Okazało się, że pani nabawiła się nadciśnienia po sterydach, którymi poleczono ją na dermie i kazali jej przejść na drugą stronę ulicy, aby w tempie ekspresowym wykonać EKG. xd Świat. Jest. Mały.

Na pediatrii mieliśmy zobaczyć najniegrzeczniejszy okaz roku. Jeszcze tak znerwicowanego dziecka nie widziałam.

Donald Trump skutecznie wzbudza we mnie pozytywne emocje. Ilekroć nie obejrzę z nim filmików, zawsze poprawia mi humor. Patrzcie na to: >>KLIK<< :-DD On jest przezajebisty, jeszcze ta muzyczka i wklejony plaskacz na końcu, haha. xD

3 komentarze:

  1. Ahaha no i Trump dobrze powiedzial jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Czy wiesz może coś na temat studiowania medycyny po angielsku na Slowacji? a konkretnie mam na myśli Bratysławę.

    OdpowiedzUsuń