sobota, 14 listopada 2015

[97] They call them refugees

Długo zwlekałam z postem o uchodźcach, chyba sama siebie próbowałam przekonać, że ciapaki wcale nie są aż tak złe, w końcu "not all Muslims are terrorists", ale niestety ciężko nie dodać do tego "but all terrorists are Muslims." Trochę bawi mnie slogan "terroryzm nie ma religii." Ciekawe ile jeszcze podobnych sytuacji do tej w Paryżu musi wydarzyć się, aby Europa nareszcie oprzytomniała? Współczuję wszystkim poszkodowanym, ale mam też przy tym cichą nadzieję, że ich śmierć nie pójdzie na marne i więcej krajów zacznie zauważać problem. Patrząc na to, co się w Europie dzieje, coraz bardziej jestem skłonna oczekiwać spełnienia przepowiedni.
Czasami żałuję, że nie pochodzę z krajów, w których świetnie działa wywiad. Od zawsze marzyło mi się CIA i Mosad. Chciałabym znać prawdę, co tak naprawdę dzieje się na świecie, a nie słuchać papki, którą karmią nas politycy i media. Kto ma interes w uchodźcach? Niespecjalnie chce mi się wierzyć w to, że Merkel ma dobre serce i chce im pomóc, i też nie uwierzę w to, że chce taniej siły roboczej czy też odmłodzić starzejące się społeczeństwo, bo za rogiem ma pełno chętnych na wyjazd Polaków i Ukraińców, więc po co jej więcej ciapactwa skoro już z Turasami mają problemy? Stany powinny smażyć się w piekle za to, co nawyrabiały, aczkolwiek wierząc przepowiedniom; zatoną po uderzeniu meteorytu, więc karma ich dosięgnie. Pukam się w głowę, gdy na tablicy na FB wyskakują mi posty amerykańskich znajomych, że współczują Francji i tak bardzo żal im uchodźców. Szkoda, że nie było im ich żal, gdy poszli na ich tereny szukać nie wiadomo czego. Dziwne, że nie widzą, że ich własny kraj jest wszystkiemu winien i że to właśnie im zależy na tym konflikcie.
Dla zainteresowanych przepowiedniami; polecam Nostradamusa i ojca Klimuszko. O ile Nostradamus pisał zagadkami, które stają się jasne zazwyczaj dopiero po wydarzeniu, Klimuszko przejrzyście opisał, co widział, jednak N. jest ciekawszy. :-P Jeśli ktoś jest zainteresowany, mogę wrzucić tu teksty i ich interpretacje lub podyskutować o tym poprzez e-maile. Ten temat to mój konik.


To już raz w historii było przerabiane:


Niebawem:


 :-D


5 komentarzy:

  1. Co do przepowiedni Nostradamusa,interesowałam się tym i z każdą przeczytaną interpretacją Centurii stwierdzalam,że bardzo łatwo o nadinterpretacje.Niby w 2021 ma wybuchnąć wojna,teraz trwa dekada terroryzmu...Czas na pewno pokaże.Ostatnio czytałam interpretację z 2009r. i o dziwo został tam przewidziany konflikt Rosja-Ukraina.Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2021? A nie 2030? O ile dobrze pamietam, mial byc to rok, gdzie kilka duzych swiat schodzi sie w konkretne dni i chyba najblizsza data jest 2030, a pozniej 2100? Jeszcze to sprawdze. Co do nadinterpretacji; to prawda, jest o nie latwo.
      Fakt, ze blekitno-czerwoni wygraja wybory w PL tez sie sprawdzil. :-) Smolensk tez byl ujety, generalnie cala scena polityczna Polski jest dosc ciekawie ujeta.

      Usuń
    2. Smolensk podobno to bujda,ktos dla jaj wymyslil ten tekst i podal, ze to centuria.Ja czytałam,ze wojna wybuchnie po 10 latach aktow terror ze strony islamu,bedzie trwala 27 lat z 2 letnia przerwa na katastrofe kosmiczna,która odwroci klimat ziemi.Wojna ma wybuchnac w roku w ktorym cyfry daty sa podzielne przez 3.Chodzilo o lata 2001,2010, 2100 lub o lata 2012,2021.Niby wojna ma wybuchnac noca,po wielkim akcie pokoju ze swiatem islamu.Rosja ma byc zaatakowana przez Chiny a Polska przejsc na islam,po wojnie wrocic do chrzescijsnstwa.Co ciekawe mamy byc potęgą...Jak widzisz ile pasjonatów,tyle teorii i tak naprawdę szczęście w interpretacji decyduje o jej spelnieniu.Bogusia

      Usuń
    3. Hmm.. możliwe, aczkolwiek wydaje się dość realne, zwłaszcza, że N. szczegółowo opisywał scenę polityczną Polski. O "Głupcu" też napisał, że długo rządził nie będzie, więc nie wiem czemu miałby nie ująć krótkiego rządzenia bliźniaków.
      Interpretacji jest sporo, ale większość i tak schodzi się w jedno. Mam nadzieje, że nie będzie to 2021. :| Podobno znakiem mówiącym o nadchodzącym ataku islamu ma być rewolucja we Francji.
      Islam w Polsce, ugh.. Ciekawi mnie jednak czy Krakus, który ma wygonić od nas muzułmanów już żyje. :-D W Polskę jako potęgę Europy jestem w stanie uwierzyć; przez tyle lat byliśmy szczuci jak nie z prawej, to z lewej, zawsze ktoś nas wystawiał, notorycznie mieliśmy pod górkę, jak nie rozbiory, to wojny, potem komuna, stan wojenny, to może w końcu czas na to, aby fortuna zatoczyła koło? :D Aczkolwiek nie do końca wyobrażam sobie naszą niegospodarność w kraju powiększonym o kilkanaście razy.
      Rosjanie zasługują na porządnego łupnia, więc karma w postaci najazdu Chińczyków może być ciekawa. :-)
      Słyszałaś może o tym, że ktoś ma otworzyć piramidę i przez to mamy dowiedzieć się całej prawdy o stworzeniu, przyszłości, itd? Może rzeczywiście jesteśmy królikami doświadczalnymi UFO, haha. Pod sfinksem są podobno tajne korytarze, nie wiadomo dokąd prowadzą, ale też coś ciekawego kryją.

      Usuń
  2. Niestety o piramidzie nie słyszałam,ale nie zdziwiłby mnie fakt,że skrywają one tajemnice,które mogłyby zatrząść historią świata jaką znamy obecnie.Cywilizacje starożytne kryły wiele mądrości,były bardzo rozwinięte,więc kto wie ;) Doczytałam,że faktycznie badacze Centurii też podaja rok 2030 jako potencjalną datę III wojny,ale możliwe,że ona już sobie trwa.Bogusia

    OdpowiedzUsuń