sobota, 26 lipca 2014

Uzależnienia - czyli coś, co skutecznie odciągnie Cię od nauki

Wciągnęłam się w grę Bejeweled, a powinnam już dawno zacząć naukę do kampanii wrześniowej, jednak jak wszyscy dobrze wiemy, im mniej czasu do egzaminu, tym więcej ciekawszych rzeczy do roboty. :-D Ostatnio nawet próbowałam zmusić się do przejrzenia 700 stron starych pytań, ale takie to było interesujące, że aż zmożył mnie sen i jak nietrudno zgadnąć - nic z tego nie wyszło.

Już nie mogę się doczekać kupna nowych książek, jednak boję się dokonać zakupu przed poprawką, ponieważ jeśli nie zdam, to na nic mi się one nie przydadzą. ;<

Zeszły tydzień był bardzo imprezowy. Rodzina lipcowa, urodziny po urodzinach, imieniny po imieninach. Do tego jeszcze chłopaka urodziny nadchodzą, więc śmiem twierdzić, iż wpasował się. :D

3 komentarze:

  1. hey , gratuluje medycyny ja od dłuższego czasu już o tym myślę i właśnie chciałam się dowiedzieć wiem , że to wszystko zależy od uczelni itd ale tak żeby się spokojnie dostać na medycyne to ile +/- potrzeba procent ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to dokladnie teraz wyglada, ale na uczelnie, gdzie nie biora ani matematyki ani fizyki chyba wystarczy 170. Na uczelniach, gdzie jest fizyka ok. 250, a tam gdzie matma, to 270. Przynajmniej tak mi znajomy ostatnio wspomnial. Dokladniejsze info bedziesz miala na stronach uczelni w listach rekrutacyjnych. :)

      Usuń
    2. okey , posprawdzam dziękuje :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń