poniedziałek, 13 czerwca 2016

[121] Med student during Euro2016


To coś jakby ja. xD

Mimo tego, że wczoraj nie odpuściłam ani jednego meczu, dzisiejszy egzamin zdałam, ha 2:0 dla mnie! Odpukać w niemalowane, ale trzeci rok leci śpiewająco, może będzie to pierwszy bez żadnych drugich terminów. *.*
Chciałam niespodziewaną bramkę Polaków i bum, dostałam. :-D Niemcy z Ukrainą powinny skończyć się 1:1, Ukraina ładnie cisnęła i gdyby nie Boateng wybijający strzał z bramki, byłoby 1:1. Później niestety Schweinsteiger wszedł i dobił na 2:0. :-(
Dzisiejszy mecz Hiszpania-Czechy obstawiłam 2:1, ale jak na razie wcale się na to nie zapowiada.

Teraz chwila na odpoczynek i czas się uczyć farmy.



1 komentarz:

  1. He he, bardzo podoba mi się to zdjęcie:P
    Trzymam kciuki za farme. Na pewno się uda :)

    OdpowiedzUsuń