piątek, 16 września 2016

[125] Let the 4th year begin

Nie wiem co się mojej kochanej Almie Mater stało, ale dostaliśmy już plan! Jak w tamtym roku podali go o 6 rano w pierwszy dzień roku akademickiego, tak teraz pół miesięczne wyprzedzenie, nono.. Mamy postęp. ;-DD Niestety nic nie może być zbyt piękne, więc nadal nie wiemy czy mamy te same grupy, aaale! przynajmniej jest ten zakichany plan! Trochę słabo, bo co tydzień będziemy mieć coś innego, sądówka jest porozwalana po różnych tygodniach, jakby ciągiem nie można było, no ale cóż. Anestezjologia i choroby zakaźne dorosłych będą mnie dręczyły dwa razy w tygodniu, o ile moja grupa to nadal moja grupa, więc będzie wesoło. *ok*

Co mnie w tym roku czeka?
Anestezjologia, chirurgia, nefrologia, pulmonologia, ginekologia i położnictwo, medycyna nuklearna, farmakologia kliniczna, medycyna paliatywna, neonatologia, medycyna sądowa, ortopedia i traumatologia, otolaryngologia, radiologia, angiologia, gastroenterologia, kontynuacja chorób zakaźnych dzieci i dorosłych, pediatria po raz kolejny, a ponadto jakiś dziwny przedmiot, którego nazwy nie pamiętam.
Będzie ciekawie. :) Ach, zapomniałam, że jeszcze parazytologię będziemy mieć po raz drugi, hip hip hurra! Sprawdzą co pamiętamy z pierwszego roku. xD

Najlepsze jaja będą z fakultetami, bo jak tu na jakiś się zapisać, kiedy plan co tydzień wygląda inaczej? Zakładając, że da się to jakoś zrobić, to jako ekspert EKG powinnam zapisać się na zaawansowaną elektrokardiografię. xDDD

8 komentarzy:

  1. Zastanawiałaś się już nad specjalizacją? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Poszłam na medycynę z zamiarem pracy na sądówce i taki plan nadal się mnie trzyma. W tym roku zweryfikuję czy to rzeczywiście to. :D

      Usuń
    2. Sadowka jest mega ciekawa:D bardzo mi się podobała. W PL chciałabyś robić sądówkę?

      Usuń
    3. Póki co jest mi to obojętne gdzie, ale skoro nie zamierzam pracować w Polsce, to lepiej byłoby nie kusić losu i od razu osiedlić się gdzieś indziej.

      Usuń
  2. w Bern ostatnio oglaszaja sie . Musisz miec wlasne auto i Ausweis B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim studia skończę, to się wiele zmieni. I co najważniejsze, niemiecki chyba nie przejdzie mi przez gardło. Najwygodniej będzie wyjechać gdzieś, gdzie angielski jest urzędowy.

      Usuń
  3. Mimo, że w ogóle nie jestem w temacie medycyny, to te przedmioty brzmią mega ciekawie. :)
    U mnie na roku też jest właśnie zawirowanie z grupami i już niestety nie jestem w tej, w której jeszcze byłam w czerwcu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh to już, ja dopiero drugi rok, ale wreszcie wiem na pewno, że dobrze wybrałem kierunek.

    gabinet ginekologiczny łódź

    OdpowiedzUsuń