piątek, 1 lipca 2016

[123] 3rd year - complete

ZDAŁAM FARMĘ!!!!!


Takim oto sposobem trzeci rok stał się pierwszym rokiem, który w całości zaliczyłam w pierwszych terminach, coś niecodziennego. :-D Jeszcze oby praktyki dało się zaliczyć szybciej niż ustawa przewiduje i będzie można świętować rozpoczynając wakacje życia! <3

Mam jakiś tydzień na ostateczną decyzję, gdzie chciałabym jechać na te dwa fantastyczne miesiące, blee jestem cieniutka w podejmowaniu tego typu decyzji.

Szkoda, że dopełnieniem wczorajszej euforii nie była wygrana Polaków, bardzo mi ich szkoda, szczególnie Kuby. Zastanawiam się jakim cudem Portugalia wychodząc na trzecim miejscu z fazy grupowej i nie wygrywając żadnego meczu w podstawowym czasie doszła do półfinału. Bardzo szkoda, mam nadzieję, że spotkamy się z nimi raz jeszcze czy to w eliminacjach do Mistrzostw Świata czy na samych MŚ i dokopiemy im na tyle mocno, aby Portugalczycy obudzili się ze swojej baśni o "wielkiej" Portugalii opartej na Ronaldo. Wielkie brawa dla naszych chłopaków, w końcu nie było ich wstyd oglądać, mam nadzieję, że będą z nimi pracować dobry psycholodzy, aby się bidule nie pozałamywały (zwłaszcza Fabiański z Błaszczykowskim.) Za dwa lata już Kapustka i Zieliński trochę się ograją, miejmy nadzieję Rybus nie będzie miał kontuzji i znów dadzą nam ogromne dawki pozytywnych emocji. <3




11 komentarzy:

  1. Rzuć monetą. Pewnie i tak w który z tych krajów nie pojedziesz, będzie sympatycznie.

    Ja w sierpniu wybieram się z przyjaciółmi na Ukraine Trip. No nie ukrywam, że trochę po taniości, ale i tak szykuje się podróż życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukraina to ciekawa destynacja, na Krymie jest super piekne miejsce z zamkiem nad woda, dawno temu zdjecie widzialam, ale nadal siedzi w glowie. *.*

      Usuń
    2. Witam Panią!

      Jeśli jest taka możliwość, chciałbym się skontaktować mailowo lub przez Facebook. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Proszę podać adres email, to się odezwę.

      Usuń
  2. Gratuluje zdania farmy!! Ja też swoja pokonałam :D 4 roku nadchodzimy!
    Szkoda naszych, bo dobrze grali. Zabrakło szcześcia.
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda, że Polacy nie przeszli dalej, grali naprawdę bardzo dobrze :)
    Jestem Twoją czytelniczką od niedawna i jeszcze nie zdążyłam przeczytać starszych wpisów, gdzie studiujesz medycynę? :) Jeśli wcześniej był już taki wpis, mogłabyś mnie do niego odwołać?
    Pozdrawiam,
    www.fibrynogen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdania farmy. Czułam że tak będzie.
    Ja po meczu przez kilka dni dochodziłam do siebie, że to już koniec... Wiem, ze najważniejszy jest wynik, ale pp tym co w karnych odwalali Niemcy z Włochami jestem jeszcze bardziej zadowolona z chłopaków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, a mogłabym się z Tobą jakoś skontaktować?

    Jeśli tak, prosze odezwij sie na maila:
    patrycja.grzybowska@hs-augsburg.de

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dajesz maila na foum a potem botnety spamuja cale domeny...

      Usuń