niedziela, 14 września 2014

Bye bye Anatomy!

Ogłaszam wszem i wobec, iż żyję, 
a ponadto oficjalnie rozpoczęłam drugi rok studiów. 
Tak moi drodzy, 
ZDAŁAM ANATOMIĘ!!!!

Zmobilizowałam się, kułam po 15h dziennie, robiłam własne schematy, wertowałam 20 książek, a kiedy one wymiękały, korzystałam z wikipedii (tak, to jest idealny atlas anatomiczny :-D) i praktyczny zdałam całkiem gładką ręką. Straciłam 4 punkty, bo dałam się nabrać na ich głupie zagrywki typu obrócimy coś w drugą stronę, usuniemy specyficzne do danego rejonu organy/struktury i zastanawiaj się, co to. Między innymi obrócili tak cross section of the neck i zestresowani ludzie nie zauważyli tego, opisując rzeczy z pamięci, jak to było w atlasie. Na szczęście ten przykład nie zaskoczył mnie. Nie uczyłam się kości, bo po co, przecież łatwe są, a oczywiście na egzaminie miałam ich aż trzy. Mimo wszystko zaznaczone na nich elementy oznaczyłam prawidłowo. Cud, że od października ta wiedza siedziała w głowie nienaruszona. :-D

Teoria zawsze zaskakuje. Moja rada: jak się nauczysz trzech książek na pamięć słowo w słowo, to spokojnie zdasz. Jak nie, to nigdy do końca nie będziesz wiedział/a czy pójdzie Ci dobrze czy może beznadziejnie. :D

Jak wyglądają statystyki? 1/4 roku nie zdała.


Fajnie było, ale się skończyło. Zostały zdjęcia.



I czas na rzeczywistość:



9 komentarzy:

  1. Gratki!! Wierzyłam, że Ci się uda!! :):) No to teraz korzystaj z ostatnich dni wakacji i od października... dalsze starcia, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogło być oczywiście inaczej. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mogło, dużo osób usadzono. Dziękuję! <3

      Usuń
  3. Gratulacje :)
    Jesteś Bogiem, ja bym się teraz za nic w świecie nie zmusiła do nauki! Jeszcze po 15 godzin...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Kryzysowe sytuacje bardzo mnie mobilizuja.

      Usuń
  4. z ich ulubionych zagrywek: nagle znajdują preparat z nietypowym przebiegiem naczyń, inne rozgałęzienia niz w atlasie, dodatkowe naczynia itp

    OdpowiedzUsuń